Algemene voorwaarden:
Hier kunt u onze algemene voorwaarden vinden met veel gestelde vragen.
Uitschrijving of wederom/opzegging abonnement.
Wanneer u zich wenst uit te schrijven is hier een maand opzegtermijn voor u betaald nog 1 maand uw abonnementskosten.
Hoe gaan we om met uw privacy?
Wij gaan verantwoordelijk om met de privacy en gegevens van onze klanten in onze database. Hier is artikel 10 op van toepassing. Dit doen we door geen klantgegevens te verstrekken aan derde partijen.
Hoe maak ik een afspraak?
U kunt kiezen voor een adviesgesprek of een particuliere afspraak let wel op hier kunnen kosten aan verbonden zijn welke dit zijn kunt u vinden bij onze tarieven. Hierbij vallen ook onze aanbiedingen, kortingsacties en abonnementen onder.
Zijn de afspraak tijden precies?
Wij proberen natuurlijk altijd te streven naar tevreden klanten en doen er ook alles aan om de afgesproken afspraak na te leven. Echter kunnen wij nooit 100% garanderen dat het ook precies op de aangegeven tijd plaats zal vinden dit is puur afhankelijk van de drukte.
Ik moet te lang wachten en mis mijn afspraak hierdoor moet ik hiervoor alsnog betalen?
In dit geval niet als het door u afgesproken tijd niet op tijd nageleefd kan worden. Dan hoeft u de kosten niet te betalen en krijgt u vanzelf een mail of telefoontje terug voor een nieuwe afspraak. Echter per hoge uitzondering kan het ook later de dag buiten werktijd.
Wanneer heb ik recht op een nieuwe afspraak?
U hebt recht op een nieuwe afspraak als u langer dan 15 minuten moet wachten dan de afgesproken tijd. Echter is het ook zo dat mocht u de afgesproken afspraak missen omdat u niet meer kan na die 15 minuten en u geen tijd meer heeft die dag. Ook dan heeft u recht op een nieuwe afspraak zonder annuleringskosten.
Wanneer gaat de tijd in?
We raden u aan om van te voren alvast teamviewer te downloaden voor Windows of MacOS. Let op of u een icon ziet verschijnen linksonderin of rechtsbovenin. Dit bespaard tijd om u langer te kunnen helpen. Want wij rekenen ook echt per minuut en ronden daarbij ook niet af. Op de pagina downloads kunt u de programma’s downloaden die u nodig heeft voor onze afspraak. De tijd gaat pas in wanneer u teamviewer gereed heeft en er klaar voor bent.
Installeren van teamviewer lukt niet wat nu?
Mocht het niet lukken om teamviewer te kunnen downloaden en installeren, als gevolg de afspraak hierdoor niet door kan gaan. Dan heeft u het recht om de afspraak te annuleren. Echter zitten hier wel annuleringskosten aan verbonden hoeveel dit precies is hangt af van uw abonnement & afspraak.
Wanneer geldt mijn abonnement?
Zodra u een abonnement bij ons heeft aangeschaft gaat deze per direct in ook bij uw eerste afspraak.
Het probleem is nog niet helemaal of opgelost wat nu?
Mocht de tijd van de afspraak al bijna verstreken zijn en het probleem nog niet helemaal opgelost zijn. Dan heeft u recht op een tegemoetkoming u betaald alsnog de afspraak. Maar u krijgt wel vervolgens 30% korting op het totaalbedrag van de eindafrekening echter deze dient alsnog wel betaald te worden. Daarnaast kunnen wij nooit u 100% garantie geven dat we ook daadwerkelijk het probleem weten op te lossen. Maar uiteraard zullen wij zeker ons best voor u doen en meestal lukt het ook wel.
Wanneer wordt mijn abonnement geïncasseerd of wordt er een factuur verstuurd?
Dit wordt altijd de 20ste van de maand gefactureerd of geïncasseerd.
Ik heb een abonnement en recht op gratis gesprek wanneer gaat dit in?
U dient zelf contact met ons op te nemen om deze in te plannen. Hierbij houden wij ook bij of u al een keer een afspraak heeft gehad of dat u er nog inderdaad recht op heeft. Wij zijn echter niet aansprakelijk voor gemiste afspraken dat niet door ons is veroorzaakt.